搭乗レビュー
4O2900 to Havana, Cuba An adventure begins
- 口コミ投稿者
- Jack catcherさん
搭乗写真
-
当分米国製品は見ることができないか。... 続き
総評
インテルジェット2900便で飛ぶキューバの旅、冒険の始まりです。
終に途中経由地のメキシコを離れ、と云っても一泊はしましたが、空港前のホテルで、ターミナル1とは目と鼻の先。待つこと1時間。11;30には搭乗開始となりました。ここまでのプロセスでなんら不思議なこともなく。同機はシティを飛び立ち、一路東へ。メキシコまで降りてキューバに行くのは、米国からの直接フライトがないことが理由ですが、それにまして、メキシコからは毎日数便がハバナへ。価格も魅力的でした。
2時間のカリブ海の機上の楽園。いいえ、地上の楽園はキューバにあるはずです。きっと。
4O2900, reserved by my friend in Mexico, it was frequently used by him for hopping out and into the City. I was not that much aware of the convenience, this time I proved it myself how much I can rely on this airline.
Flight departed on time from Mexico City, Saturday morning, close to the noon. No such amenities provided during the flight. It is heavily used A320, thus no such expectation I had in any case.
Just a few hour of flight, A320 landed on Havana, Jose Marti airport terminal 3. I was a lot excited to step into the new country
終に途中経由地のメキシコを離れ、と云っても一泊はしましたが、空港前のホテルで、ターミナル1とは目と鼻の先。待つこと1時間。11;30には搭乗開始となりました。ここまでのプロセスでなんら不思議なこともなく。同機はシティを飛び立ち、一路東へ。メキシコまで降りてキューバに行くのは、米国からの直接フライトがないことが理由ですが、それにまして、メキシコからは毎日数便がハバナへ。価格も魅力的でした。
2時間のカリブ海の機上の楽園。いいえ、地上の楽園はキューバにあるはずです。きっと。
4O2900, reserved by my friend in Mexico, it was frequently used by him for hopping out and into the City. I was not that much aware of the convenience, this time I proved it myself how much I can rely on this airline.
Flight departed on time from Mexico City, Saturday morning, close to the noon. No such amenities provided during the flight. It is heavily used A320, thus no such expectation I had in any case.
Just a few hour of flight, A320 landed on Havana, Jose Marti airport terminal 3. I was a lot excited to step into the new country
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